Tegelikult see on päris naljakas ning samas ka ütlemata kurb teema. Justnimelt nende lõpptarbijate jaoks, kes on ostnud omale uuema põlvkonna HP “e” lõpuga printeri.
Ostan omale uue printeri. Näiteks HP MFP M140we. Tundub mõõtudelt sobilik, disainilt ilus ning hind samuti vastuvõetav.
Hakkan kodus või kontoris seda masinat seadistama. Ühel hetkel soovitab HP mul nõustuda ning luua endale HP+ konto. Sealjuures kirjutab, et sellega kukub mulle sülle meeletult palju igasugu boonuseid ning tasuta kraami. Miks ka mitte kui edaspidi mul tehniline tugi olemas. Panen siis linnukese ning luban omale HP+ konto luua.
Siinkohal aga plussid lõpevad ning algab korralik katsumuste jada, mis on paljude klientide harja ikka nii punaseks ajanud, et vahetatakse printer välja.
Esimese suure sammuna keelab HP koheselt teie masinas kõiksugu soodsamate kulutarvikute kasutamise. HP+ konto loonud kliendid on edaspidi sunnitud kasutama vaid HP enda originaal toonerkassette või tindikassette. Lisaks, printer otsustab mahupõhiselt ise millal toonerkassett tühi on, olenemata kas seda tegelikult saab veel kasutada või mitte.
Kuid oota, see pole veel kõik. HP sunnib sind ka oma seadme HP süsteemis ära registreerima. Vastasel juhul ei saa kas masina seadistust lõpule viia või siis mingil hetkel masin lõpetab töö ning sunnib sind registreerimise lõpuni viima! Kui HP+ konto on registreeritud ning seadistatud printeriga, siis seda kustutada enam pole võimalik. Olete HP süsteemis kinni.
Kui soovite odavamalt printida, soovitame mitte osta HP printereid, mis on “e” lõpuga. Taaskord, meie mõte pole HP toodangut maha teha vaid rääkida ausalt nende printerite ülalpidamisest. Meie isiklikult ei ostaks.