Vahetasin just tühjaks saanud toonerkasseti/trumli uue vastu, kuid täpselt sama veateade on endiselt printeri või arvuti ekraanil?
Paljud on kindlasti sarnases olukorras olnud ning abituna masinat vaadanud! Printer annab endiselt veateate ´replace toner´ , ´no toner´, ´toner empty´
Proovime järgneva jutuga veidi avada Brotheri printerite hingeelu. Kui sulle endiselt kuvatakse veateade pärast toonerkasseti või trumli vahetust, siis see on täiesti normaalne. Brotheri printerid vajavad aegajalt pärast toonerkasseti või trumli vahetust meeldetuletust, et nad on saanud uue kulutarviku. Ära muretse, see ei tähenda tingimata, et uus toonerkassett või trummel on halva kvaliteediga. Ka originaaltoodanguga käitub printer samamoodi. Lahendus on tihti lihtne – toonerkasseti või trumli loendur tuleb lähtestada.
Kui uus toonerkassett või trummel on masinasse sisestatud, soovitame neid alati lähtestada. Sellega tagad, et printer hakkab toodet lugema kui täiesti uut. Sellisel juhul näitab printer sisestatud toonerkasseti või trumli elueaks 100%. Mõned Brotheri printerid võimaldavad sul paar nupuvajutustega siseneda süvamenüüsse, kus saad vajadusel kõik värvid lähtestada.
Näide:
Kuna MFC, HL ja DCP seeria printeritel võib see protsess olla erinev, siis oleme alati rõõmuga valmis aitama ning juhendama. Soovitame meiega kontakteeruda ning aitame kiirelt olukorra lahendada. Mõnel üksikul juhul võib juhtuda, et lihtne lähtestamine ei aita ning printer on uuendanud püsivara. Sel juhul võib olla vajalik toonerkasseti kiibi vahetus, kuid ka sellega suudame aidata ja mure kiirelt lahendada.