Skip to main content

Kindlasti on see teema paljusid puudutanud. Eksimine on inimlik ja täiesti normaalne. Siinkohal pole aga mõtet muretseda. Tuleme taaskord appi oma klientidele ja aitame toote ümber vahetada või pakume igakülgset nõu ja tuge.

Rõhutaks siinkohal, et räägime enda teenustest ja toodetest ning proovime järgneva jutuga anda võimalikult palju head nõu ja näpunäiteid, kuidas sellises olukorras käituda.

1. Anna enda murest märku

Kui tellid meie valikust tinti või toonerkassetti ja kahtled selle õigsuses, siis oleme alati professionaalse abiga kättesaadavad erinevatel suhtluskanalitel. Helista meile (7700700, 55995864) või kasuta kodulehe chat’i.

2. Vale toote tellimine ja juba maksmine

Meiega asja ajamine on lihtne. Kui tellisid vale toote, asendame või vahetame selle tellimuse päeval ilma suurema bürokraatiata. Meie jaoks on kõige
olulisem, et klient ei peaks oma tellimust kaua ootama.

3. Vale printeritarviku tellimine

See on kõige levinum eksimus ja midagi, millega me igapäevaselt kokku puutume. Eriti levinud on see Brotheri printerite puhul, kus on toonerkassett ning trummel
eraldiseisvad vahetatavad osad, kuid masinasse asetatakse neid koos. Suurem osa selliseid tellimusi me helistame kiirelt ise läbi ning täpsustame tegeliku vajaduse.

4. Enne paki avamist veendu õigsuses

Kui oled tellinud oma printerile kulutarviku, siis enne pakendi avamist palume veenduda selle õigsuses. Kui väikegi kõhklus tekib, siis on imelihtne küsida ennem meie käest üle. Kindlasti me ei vaata sellele viltu ning vastupidi, tulebki kontrollida ja veenduda. Vastasel korral, kui on pakk lahti tehtud ja toode ei sobi, siis on asenduse leidmine ja kompenseerimine palju keerulisem.

Mis juhtub, kui olen tellinud vale toote, selle eest maksnud ja paki ka lahti teinud?

Tahmamees proovib oma klientidele vastu tulla niipalju kui võimalik. Oleme alati sõbralikult abiks isegi siis kui on juhtunud eksitus ning tellitud vale toode.

Originaal toonerkassettide ning tindikassettide puhul on asi väheke keerulisem. Me peame järgima tootjapoolseid nõudeid ning avatud pakk kahjuks ei kuulu kompenseerimisele ega ümber vahetamisele. Meie teeksime seda suurima rõõmuga kuid meile ei kompenseeri sellisel juhul antud toodet mitte keegi.

Premiumklassi ning Analoog toodangu puhul saame rohkem klientidele vastu tulla ning avatud karbiga tooted isegi ümber vahetada, kuid seda vaid juhul kui tindikassetil on turvakleebised eemaldamata ning toonerkassettidel lint eemaldamata.

Võime ju avatud toote tagasi võtta või ümber vahetada, kuid kahjuks siis ei saa me seda toodet enam tulevikus klientidele pakkuda. See lihtsalt ei oleks aus.

Meid võid usaldada

Mis tahes probleemide korral võta meiega julgelt ühendust ning lahendame koos tekkinud olukorra kõigile sobival viisil.