Korduma kippuvad küsimused
Kuidas ma oma tellimuse kätte saan?
Oma tellimuse lunastamiseks on mitmeid mooduseid. Saame tellitud kauba tarnida DPD kulleriga, saata DPD pakiautomaati, Omniva pakiautomaati ning samuti Itella SmartPost pakiautomaati. Samuti saab tellimusele järele tulla meie esindusse aadressile Riia 20, Tartu (asume kohe Tartu kiirabi kõrval). Suurema tellimuse puhul (näiteks printer) soovitame valida kuller või tulla kaubale ise järele.
Kas osta uus tooner või lasta vana täita ning mida teha tühjaks saanud kassetiga?
Meie soe soovitus on osta igal juhul uus tahmakassett. Sellisel juhul võite olla kindel, et saate kvaliteetsema toote kui seda on täitmine. Samuti võite olla kinde, et ostetud tootel on garantii ning Tahmamees vastutab iga müüdud toote eest. Kuna oleme võtnud enda tootevalikusse vaid kvaliteetsed ning usaldusväärse tootja toodangud, siis lõpptarbija jaoks on Analoog / Premiumklassi toodang kordades kvaliteetsem ning soodsam lahendus kui seda on täitmine. Täitmisega võidab kokkuvõttes vaid täitja ise. Lõpptarbija saab ebausaldusväärse toote. Tühjaks saanud tahmakassett/tindikassett on segaolme ning selle võib kenasti panna vastavasse konteinerisse.
Kas printeri garantiiperioodil oleks soovitatav kasutada analoog või premiumklassi toodangut?
Miks ma peaks soetama omale printeri või kulutarviku Tahmamehest kuid mitte mõnest muust veebipoest/kauplusest?
Mis on Tahmamees Premiumklass?
Miks tahmakassettide kiibid vahetevahel ei tööta ning masin ei tunnista kassetti?
Vigase või vale regiooni kiibi puhul võib masin öelda “toner is not compatible” või “printer cartridge is not detected”.