Korduma kippuvad küsimused
Kuidas ma oma tellimuse kätte saan?
Oma tellimuse lunastamiseks on mitmeid mooduseid. Saame tellitud kauba tarnida DPD kulleriga, saata DPD pakiautomaati, Omniva pakiautomaati ning samuti Itella SmartPost pakiautomaati. Samuti saab tellimusele järele tulla meie esindusse aadressile Riia 20, Tartu (asume kohe Tartu kiirabi kõrval). Suurema tellimuse puhul (näiteks printer) soovitame valida kuller või tulla kaubale ise järele.
Kas osta uus tooner või lasta vana täita ning mida teha tühjaks saanud kassetiga?
Meie soe soovitus on osta igal juhul uus tahmakassett. Sellisel juhul võite olla kindel, et saate kvaliteetsema toote kui seda on täitmine. Samuti võite olla kinde, et ostetud tootel on garantii ning Tahmamees vastutab iga müüdud toote eest. Kuna oleme võtnud enda tootevalikusse vaid kvaliteetsed ning usaldusväärse tootja toodangud, siis lõpptarbija jaoks on Analoog / Premiumklassi toodang kordades kvaliteetsem ning soodsam lahendus kui seda on täitmine. Täitmisega võidab kokkuvõttes vaid täitja ise. Lõpptarbija saab ebausaldusväärse toote. Tühjaks saanud tahmakassett/tindikassett on segaolme ning selle võib kenasti panna vastavasse konteinerisse.
Kas printeri garantiiperioodil oleks soovitatav kasutada analoog või premiumklassi toodangut?
Meie soe soovitus on sel perioodil kasutada masinas vaid tootja enda toodangut. Sellisel juhul garantii ei katke ning probleemide esinemisel on kogu protsess valutu.
Miks ma peaks soetama omale printeri või kulutarviku Tahmamehest kuid mitte mõnest muust veebipoest/kauplusest?
Sellelele küsimusele on hästi lihtne vastus. Tahmamees on viimased 11a. tegelenud igapäevaselt just printerite ning kulutarvikutega. Oleme selle ajaga saanud väga väga palju uusi kogemusi. Teame täpselt, kuidas ühe või teise tootja masin käitub. Millised on erinevate tootjate toodangu ülalpidamiskulud. Teame täpselt kuidas üks või teine meie müüdav toodang käitub. Oskame masinaid remontid ning hooldada. Omame kogemusi,mida paljud ei oma.
Kuidas printerit valida, mis vahe on laser- ja tindirprinteril?
Mis on Tahmamees Premiumklass?
Tahmamees Premiumklass on meie enda bränd. Võrreldes soodsamate analoogidega on Premiumklassi tooted valmistatud kõrgema kvaliteedistandardiga. See tähendab, et Premiumklass on töökindlam, töötab kauem ning prindib paremini. Pealekauba on Premiumklassi toodetel tõhusam klienditeenindus, probleemide korral ongi juba asendustoode teel – printimine ei saa ju pooleli jääda! Premiumklassi toodangut toodab meile väga usaldusväärne koostööpartner, kelle toodanguga oleme väga väga rahul olnud siiamaani.
Kas minu personaalne info on kaitstud?
Isiklikke klientide andmeid, mis on avaldatud E-poe kaudu tellimuste vormistamisega ja ostu sooritamise käigus, käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Tahmamees OÜ kasutab kliendi personaalseid andmeid ainult tellitud toodete tarnimiseks või tellimustega seotud probleemide lahendamiseks. Tahmamees on Eesti Võlausaldajate liidu liige, Kaupmeeste liidu liige ja E-Kaubanduse liidu liige.
Miks tahmakassettide kiibid vahetevahel ei tööta ning masin ei tunnista kassetti?
Suuresti on tahmakassettide kiibid toodetud prinditavate lehtede loenduseks. Kiip on toodetud kindlale kogusele lehtede arvule. Näiteks kassett on tootja poolt toodetud 2000 lehe printimiseks. Iga prinditava lehega väheneb kogus ka kiibi arvates. Ilma kiibita vanemad tahmakassetid kestsid masinas senikaua kui printimiskvaliteet läks heledamaks ning vähehaaval sai lihtsalt tahmapulber kassetist otsa.
Vigase või vale regiooni kiibi puhul võib masin öelda “toner is not compatible” või “printer cartridge is not detected”.
NB! Kaasaegsed printerid loovad ka omale internetiühenduse ning laevad sageli alla uuendusi ja sellepärast ka kiibid ei toimi.
Selline probleem on hetkel suuresti vaid HP ning Canon printeritega. HP on võtnud taktikalise suuna, välja süüa turult soodsamad lahendused. Nende eesmärk on just see, et tarbija saaks oma masinasse osta vaid nende enda originaaltoodangut. Tänu sellele laseb HP mitu korda aastas välja printeri jaoks mõeldud uuendused. Võrgus olev masin laeb selle omale kenasti alla ning alternatiivtooneri kiip lihtsalt ei tööta. Ise soovitame kindlasti HP printeritel välja lülitada automaatsed uuendused. Kui printer edaspidi uuendusi omale ei lae, saab hakata kasutama ka soodsamaid toonerkassette.
Kuidas lülitada välja printeri menüüs automaatsed uuendused? Kuidas saan teada oma printeri Firmware numbri?
Tekkis veel küsimusi? Midagi jäi arusaamatuks? Ärge kartke abi küsida kas infotelefonilt või klientitoelt.